تجهيز يكهزار مدرسه به فناوري IT تا پايان سال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 42
نویسنده : مولوی

جام جم آنلاين: معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش از اختصاص سه درصد از اعتبارات عمراني استان‌ها به تجهيز مدارس ابتدايي به فن‌آوري IT خبر داد.

 

فاطمه قربان در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار داشت: در راستاي توسعه IT و فن‌آوري‌هاي نوين آموزش در شيوه‌هاي يادگيري، وزارت آموزش و پرورش در صدد است تا زير ساخت‌هاي اين تحول را در مدارس ابتدايي فراهم كند.

وي افزود: با توجه به اين كه تجهيز مدارس ابتدايي به عنوان يكي از اولويت‌هاي ورود به اين فن‌آوري است، مقرر شده است تا سه درصد از اعتبارات عمراني استان‌هاي كشور به امر تجهيز مدارس ابتدايي با اولويت تهيه سخت افزاري‌هاي IT انجام شود.

معاون آموزش ابتدايي وزير آموزش و پرورش تصريح كرد: بر اساس اين برنامه در فاز اول در هر منطقه آموزش و پرورش استان‌ها حداقل دو مدرسه ابتدايي به سخت افزارهاي فن‌آوري‌هاي نوين مجهز مي‌شوند، به طوري كه تا پايان امسال حدود يك هزار مدرسه ابتدايي به فن‌آوري IT تجهيز مي‌شود.

قربان در پايان خاطر نشان كرد: اين برنامه هم اكنون در دست اجراست و اميدواريم با فراهم شدن زير ساخت‌هاي اين شيوه نوين آموزش، از سال‌هاي آتي تمام مدارس ابتدايي كشور را به اين فن‌آوري تجهيز كنيم تا در راستاي ايجاد و توسعه شيوه‌هاي نوين آموزش در راستاي تحول بنيادين گام‌هايي برداشته شود.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , خواندنی های روز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: